Lite som "skrattar bäst som skrattar sist"

Det är alltid roligt när killar man dejtat för två (!) år sen och inte delat ett ord med på över ett år hör av sig. Även den gången var det han som tog initiativet. Och så nu då:

Hej tjejen!

Det var ett tag sedan jag hörde av mig. Ville bara höra hur läget är? Du kanske börjar närma dig ett slut i skolarbetet snart =) Hoppas du haft en bra jul och att du får ett underbert nytt år!

Kraaaamar!

/Daniel

De roliga sakerna med detta:
1. Som jag sa, två år sen vi umgicks, släpp det grabben.
2. Jag har fortfarande samma pojkvän nu som jag träffade ca 4 månader efter att vi dejtade.
3. Han är kvar på samma jobb som då.

Dessa saker är roliga för att det
1. Var han som "sabbade" allt då, han blev över en dag så osäker på sina känslor och efter ett tag orkade jag inte ödsla tid på hans velande. Jag får känslan av att han i efterhand ångrat sig då han ett par gånger efter detta tagit kontakt med mig.
2. Förra hösten då han ville ses sist en dag, kunde jag inte för jag skulle på min nuvarande pojkväns mammas kalas.
3. Han var så le på sitt jobb då vi dejtade, minns jag.

Därför kunde jag inte låta bli att le när jag läste hans mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0