Jag låter pretentiös, jag vet

Det här är alltså mest på skoj, planen är dock på allvar.
Jag är en planerare, ser alltid framåt och funderar ut hur jag bäst ska få ihop saker och ting. Här kan jag vädra mina tankar och funderingar.
Tidigare hade jag planer på att sluta äta p-piller så fort jag fått ett jobb, förhoppningsvis till våren eller sommaren. Men sedan ryckte jag mig själv i kragen och tänkte vuxet att då blir det så stressigt med att fixa allt det andra.
För nu ska jag ju flytta till min pojkväns tvåa på tredje våningen utan hiss och kalla mig vad du vill men jag vill ha hus och kombi (bil har jag ju, men ingen kombi) innan jag skaffar barn.
Svennig och tråkig som jag är så är att bli gravid, vänta barn, få bebis och se dem växa och utvecklas ungefär min högsta dröm.
Så det här är alltså min önskeplan, nu ska vi se om den håller i praktiken och inte bara i teorin. Vi ska se om den följs, ändras eller kraschas. Ge mig något år eller så och jag ger dig en inblick i en strukturerad tjejs liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0