2o11

det här året har varit både upp och ned.
försommarens plus gav mig sådan lycka.
och missfallet två veckor senare gav mig sådan olycka.
det jobbigaste jag varit med om.

julis frieri gjorde mig så glad.

sommarens slut och jag bestämde mig.
bestämde att vi måste göra något, ta tag i saken.
jag ringde det där samtalet
och några veckor senare hade vi fått en tid.

novembers dom om för få spermier
gjorde mig först stark och sedan svag.
nu pendlar jag någonstans däremellan.
det är inte roligt att gå igenom det här.
samtidigt som jag förundras över min målmedvetenhet.

det här året har tärt på mig, på vårt förhållande.
det började bra, men slutade svårare.

jag tänker att jag varit förskonad då 2oo5-2o1o var goda år.
tänker också att det är dags att göra 2o12 till det bästa året i våra liv.
till året som leder till en lyckad graviditet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0