jag bröt ihop lite efteråt

vi fick en förklaring. gubben har antagligen för få spermier. de ska kolla upp honom ytterligare med ett till spermaprov och ett blodprov.
mig var det väl inga större fel på. jag har mycket ägg men kanske att jag har lite för mycket ägg och då kan ägglossningen ibland utebli, konstigt nog. men sånt kan man ju fixa om det skulle vara så. dock känner jag min ägglossning väldigt väl då jag får ont just den dagen, och kanske att jag inte får så ont två gånger per år så kanske ägglossningen uteblir de två gångerna, who knows. sånt kan man ju behandla om det skulle vara så.
sen hade jag lite lågt värde på..nånting med bukspottkörteln? det skulle iaf helst ligga under 2, men det var 2,7 så de tog ett nytt blodprov på mig för att kolla detta. det går också att medicinera som jag förstod.

men det känns som det lutar åt provrörsbefruktning. lät lite så på gynekologen. han sa att vi iaf hade goda chanser då, väldigt små på vanlig väg.

jag skiter i vilket, bara vi blir gravida och får ett friskt barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0