sakta vi gå genom sta.. cykeln

hm, mina hormoner verkar ha hamnat i någon slags dvala efter att den långa metoden avbröts.
en vecka efter avbrottet kom en mindre blödning. räknade den som mens.
sedan trodde jag att ägglossning var på G men icke. då övergick jag i att tro att jag inte skulle få någon ägglossning. några dagar före beräknad mens verkar den så ha anlänt.

och jag får därmed vänta ännu någon vecka på att kunna börja om igen.
första veckan i maj bör den anlända.
lite konstigt att "vilja" ha mens.

Kommentarer
Postat av: Libra

Min mens blev en vecka sen när jag fick avbryta med sprayen. Hoppas mensen kommer snart. :)

2012-04-24 @ 19:07:20
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0