virrvarr

har tagit semester från bloggen. eller nåt.
den här sommaren har inte varit helt enkel alla gånger.
(jobbigt också att prata om sommaren i imperfekt.)
det har varit mycket av allt. känslor. tankar.
allt har snurrat runt inom mig.

känslor av att det här kommer ordna sig. (det gör det alltid.) vi kommer bli gravida.
tankar om att eventuellt göra slut.
känslor av att vara stark. och svag. samtidigt.
tankar om att vilja. att kämpa. att inte ge upp.
känslor av att alltid vänta. att tiden står stilla samtidigt som den rusar fram.
tankar om att prata med en kurator, psykolog eller liknande.
känslor av att inte veta vart jag ska börja, vad jag ska ta tag i, vart jag ska vända mig.
tanken att detta måste vara tredje gången gillt.
känslan av att vilja genomgå detta själva den här gången. utan familjens (om än välvilliga) inblandning.

snart är en hållpunkt här. tiden jag fått för då läkaren ska ringa. på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Libra

Välkommen tillbaka. Ibland behöver man en paus från allt. Har läkaren hört av sig idag? Blev så nyfiken. :)

Kram

2012-08-21 @ 15:52:33
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0