Bm, temp och vikt

Var till bm i går för det där inskrivningssamtalet då man tar massa prover och sånt. Gick själv denna gång. Men i fortsättningen kommer mannen vara med. Alla värden var jättebra. Pratade lite om ivfen vilket var lite jobbigt men också skönt. Hon undrade om jag ville gå till kurator. men jag vet inte riktigt. Mår ju ändå bra egentligen. Känns lite drygt att det säkert kommer ta tid från min arbetstid också. Men jag lovade henne att fundera på saken och återkomma. 
Fick tid för rul om lite mer än en månad. Tur det är jul och sånt så tiden går fort. 
Lyfte en lite tung kartong i går. Tyckte inte att den var så tung först men sen kände jag att okej den var nog det ändå. Lyfte den bara 10 meter kanske sen tog jag vagn till de andra två så borde inte vara nån fara tycker jag. 
I förrgår hade jag lite ont i halsen, i går världens huvudvärk och i dag lite täppt i näsan. brukar ha ca 36,5 men har haft ca 36,8 sen jag blev gravid och nu hade jag 37,1 så det är nog en liten förkylning i kroppen. 
Vägde nästan ett kilo mindre denna helg mot för förra (brukar väga mig varje helg). Men vägde mig i går efter jobbet och då vägde jag ett kilo mer än förra helgen. Visserligen var ju det med kläderna på men tycker inte det borde kunna svänga så. Att jag vägde lite i morse tror jag dock beror på att jag var så dålig i går med min huvudvärk i går och inte åt så mycket och när jag nu vägde mig hade jag inte ätit på ett halvt dygn. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där med att bära tungt är ingen fara för bebisen! Det är din rygg som kan skadas så bara du bär på rätt sätt så är det lugnt :)

2012-12-08 @ 11:49:30
URL: http://enlitengroda.wordpress.com
Postat av: Emelie

Vilken spännande läsning! Fortsätt gärna uppdatera om hur det går. :) Är så sugen på att bli gravid själv och tycker att det är väldigt spännande och intressant att läsa om andra som är i början på sin graviditet. :) Mvh Emelie

2012-12-14 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0