just där & då är livet helt fantastiskt underbart

trots semester och att jag därmed borde ha mer tid har det blivit dåligt med motion på sistone. det är alltid saker som måste göras och det som ska fixas ute vill jag ju göra nu. vill heller inte gärna jogga tiden mellan ÄL och BIM (kalla mig fånig, jag gör det som känns bäst för MIG).
men efter att ha städat klart inne kände jag att nä, nu måste jag röra på mig och gav mig ut på en powerwalk.

och så skönt det var.

jag & naturen.
tystnaden.
vindstilla.
öppna slätter.
en traktor som puttrar långt bort.
solen i ögonen på vägen hem.
fågelkvitter.
blommor längs vägkanten.
lukten av koskit.
bruna armar.
doften av sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0