livet

har tagit mig ifrån där jag var innan. har hittat tillbaka till mig själv igen. mitt glada, positiva, hoppfulla jag. jag VET att det här kommer gå vägen nu. jag bara vet att det är så. jag har bestämt mig för att det är så.

inget tvivel.

jag har tagit en paus från vardagen. jag har semester och vi har varit på semester. till ett annat land där det är varmt, solen stark och har ändrat ton på min hud. där vattnet är klart och vi badat i havet. vi har tagit dagen som den kommit och tiden där kändes längre än den vecka vi var där. laddat energierna.

sedan en vecka är vi åter hemma och det är alltid skönt att komma HEM. bestyren ute (och de vardagliga inne) är igång. mellan varven solar jag och uppskattar hur fint allt är i solig juni-blom och älskar varje år dessa ljusa sommarnätter högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0