aldrig nöjd

själv är bästa dräng, eller vad säger man. jag känner mig själv alltför väl.
först nojar jag över att jag inte har några direkta känningar och att behandlingen kanske därav inte givit någon effekt.
sedan tänker jag att om jag i stället hade börjat få känningar redan nu kanske jag i stället skulle nojat över att det är för tidigt, då äggplock sker först om ca en vecka (vilket ju egentligen inte är lång tid, tänkte på det i går, att nästa söndag kanske vi är på väg då vi har en bit att åka till kliniken).

och som ett brev på posten har jag i dag lite molvärk..! känns ganska precis såsom vi ägglossning.
hoppas de små äggblåsorna håller sig i schack hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0