bara tiden kan utvisa..

tidigt i morgon bär det av. först är tanken att min karl ska lämna prov, det ska analyseras (antar jag, eftersom problemet mest ligger hos honom) och är det inte bra kommer de sticka honom (myys..).
så gör de äggplock på mig.
är faktiskt knappt nervös alls, är inte en nervös/orolig person av mig på så vis. jag gör bara, och sen går och blir saker som det sker.

tog ovitrellen i går kväll. känner lite "men ska jag verkligen inte ta någon spruta i dag, då?"

måtte turen och lyckan vara med oss i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till imorgon!



Kram från en som också är mitt uppe i en IVF.

2012-05-22 @ 20:31:48
Postat av: Li

åh, så snällt av dig! hoppas det blir ett litet gryn för oss båda alldeles, alldeles snart! kramar tillbaka.

2012-05-22 @ 20:39:05
Postat av: Libra

Hoppas allt gått bra idag :)

Kram

2012-05-23 @ 16:49:18
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0