kan inte låta bli att vara stolt över mig själv och hur bra jag ändå hanterar detta

upp till bevis i morgon då.

från början kände jag att "VUL på injektionsdag sju redan i stället för nio? det kommer ju inte visa nåt..!" men nu är jag i stället tacksam för jag tänker att om det inte hänt så mycket (eller om det mot förmodan hänt jättemycket, men det betvivlar jag då jag knappt har några känningar alls) borde vi ha goda möjligheter att reglera dosen.
jag tänker också att eftersom han höjde min dos med "bara" 0,25 till denna startomgång kan det inte ha varit SÅ dåligt första omgången som aldrig resulterade i något plock.

positivist - javisst!

tog min första orgalutran i dag. den var lite trög och efteråt såg jag att jag blivit lite röd runtomkring sticket. antar att det beror på att sprutan var lite småtjurig att ta..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0