lite kluven har jag varit

VUL idag då som visade fyra blåsor på 17-19 mm, ev finns där något till men troligen är det "bara" dessa fyra. slemhinnan var 10-11 mm.
vi funderade lite kring antalet äggblåsor eftersom det inte blivit så många. han sa att om det bara varit två, kanske tre stycker och utifrån hur det ser ut för mig hade man gått på en ännu högre dos om man gjort ett nytt försök. kanske 225-250. (suck, varför gjorde du inte det denna gång då? men visst, svårt att veta vissa saker på förhand..för att undvika risk för överstimulering t ex)
men han tyckte att fyra ändå var i gränslandet, så det är mest upp till mig att avgöra. och jag har funderat fram och tillbaka, vägt för och emot. lutar mer åt ja än nej. vill ge det ett försök, känna att det händer något, måste våga för att vinna.

visst hade det känts bättre med en par tre ägg till, men det finns inga garantier för något här i livet. det är så livet är och det gäller att finna sig i det och leva med livet.

ivf-kliniken ska ringa mig i morgon. rådgör och hör lite med dem utifrån vad de säger och vad jag tänker och tycker.

Kommentarer
Postat av: Libra

Hoppas det är 4 guldägg då. Jag fick ju ut 12 men inga till frysen ändå. Det räcker ju med ett. :)

Kram

2012-05-21 @ 20:00:04
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: Li

tack fina du, det hoppas jag med! kramar

2012-05-22 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0