lite oklarheter

känns som det händer grejer därinne nu för jag har molvärk i dag. plus att jag varit ute i trädgården och grävt upp några buskar så nu har jag ont i ryggslutet också.

nyss ringde de från ivf-kliniken
och hade tittat på något som vår läkare skickat till dem. uppfattade inte om det var själva VUL-resultatet eller om det bara var ett meddelande de fått om att jag ska träffa honom för ny undersökning på söndag. de ville ha detta på måndag i stället, sa kvinnan i telefonen till mig, eftersom de inte är där på söndag.
men jag sa att jag kommit överens om denna tid med min läkare i går och att det kanske är dumt att vänta till på måndag eftersom jag är på dag 11 då..?
ja, men isf kan vi inte titta på det förrän på måndag.
nä visst, okej, tänkte jag, men min läkare borde väl ändå kunna göra bedömningen om när jag ska ta äggmognadssprutan.. så när de sedan tittar på provet är väl detsamma..?

vi kom sedan överens om att de kontaktar mig igen på måndag. vet inte riktigt varför dock, om tider för ÄP och överlämning från vår läkare kanske?

anyhow, det känns kul att det iaf känns som det HÄNDER NÅGOT. snaaaaaart kanske vi äntligen är DÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0