lite om mig

tänkte besvara några frågor från ett inlägg hos fina colorelle.se

1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
örnsköldsvik. har viss anknytning till den staden och jag gillar den. den känns trivsam och i lagom storlek.

2. Vad är det läskigaste du vet?
att inte kunna få barn då man inget hellre vill.

3.Varför är du grym?
för att jag är stark, målmedveten, eftertänksam. för att jag klarar att gå igenom det här (ivf) och för att jag har mina mål och drömmar och en del av dem är redan nådda. jag har en utbildning, jag har ett jobb jag trivs med, jag har ett hus tillsammans med en fin, bra och god gubbe som är viktig för mig.

4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
converse (helst vita). skinnjacka. svarta chinos. kavaj.

5. Har du en kvinnlig förebild?
min syster är min rådgörare. hon är den jag vänder mig till, den jag litar på, den som alltid finns där, den jag lyssnar på och såg upp till mycket då jag var yngre.

6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
den dagen jag fick missfal. hade gärna sett att det aldrig hänt utan att det hela i stället fullföljts i en lyckad graviditet som resulterat i en frisk, liten människa.

7. Vad är din största materiella önskan?
en sprillans ny passat är något jag väldigt gärna vill ha men det går emot mina principer om onödigheten i att skaffa en helt ny bil.
annars är huset det, men det har jag redan. så mina största materiella önskningar i övrigt är väl diverse renoveringar av huset.

8. Har du stökigt hemma?
rent allmänt; nej. på vissa ställen; ja.

9. Vart vill du resa?
har en resa framför mig i juni som jag längtat efter länge. i övrigt vill jag åka till USA; både till östkusten och new york och till västkusten och kalifornien. skulle också vilja besöka london, paris, barcelona, rom/italien.

10. Vatten, vin eller mjölk?
vatten.

11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
robinson isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0