undersökning och blodprov

undersökning i morse då. slemhinnan var 6-7 mm tjock, skulle väl vara 8-10 om jag minns rätt. hade väl totalt 4-5 ägg som var 11-13 mm, de skulle vara runt 18 för att vara plock-klara.
sedan hade jag många som var ca hälften så stora som de största, men de såg ut att vara på gång tyckte han.
jag tycker detta ändå är rätt bra för att bara vara på sjunde injektionsdagen. jag frågade också om det såg bättre ut denna gång, mot för förra, och det tyckte han. wei! hoppas, hoppas.

har lämnat blodprov också
och skickat iväg det för analys. dock trodde han det skulle vara lite lågt eftersom det är lite tidigt än, men får se ifall jag tar ett till på söndag. för då ska jag nämligen dit på VUL igen (jag börjar kunna det här med gyn-undersökningar nu, även om jag fortfarande har lite svårt för det). då är jag på dag tio och hoppas att allt ser hyfsat redo ut.
i övrigt tyckte han att jag skulle fortsätta med 150 (sänkte ju till 125 igår eftersom jag började med orgalutran då) och funderade lite om han skulle höja dosen eftersom jag trots mitt rikliga ägg-anlag är svårstimulerad, vilket han tyckte var mycket ovanligt. hm, det känns ju lite sådär. men han bestämde sig ändå för att hålla 150, för att undvika risk för överstimulering.

håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Libra

Vad spännande! Jag håller tummarna. :)

Kram

2012-05-18 @ 10:00:05
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0