Huvudvärk, kväljningsrekord och fylliga bröst

Vaknade med huvudvärk som hängt med hela dagen. Avskyr när det händer (tur det ej är ofta).
Har också haft rekord i kväljningar i dag. Kanske 20-30 st. Varav två kändes som jag nääästan skulle spy. Mår dock ej illa. Känner mig bara äcklad helt plötsligt. Undrar om det är psykiskt för ibland känns det som jag framtvingar det med mina tankar. Svårt att förklara.
Har också märkt att mina bröstvårtor blivit lite större och mörkare denna vecka. Tror brösten blivit yttepyttelite större också. Ser iaf ut som de ändrat form lite, blivit lite fylligare.
Nu ska jag och mitt onda huvud sova. Hjälpte lite att slumra på soffan till tv:n förut iaf. Skönt med fredag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0