It's alive!

Alive and kicking! Man såg formen av en liten, liten bebis med små armar och ben. Ett litet hjärta som pickade och hinnan runtom fostervattnet gjorde att det såg ut som om bebis låg i en bubbla.
Jag är också i en bubbla. Helt overkligt detta. Svårt att ta in. Men så skönt, givetvis. Nu kan jag andas ut lite. Har lämnat röstmeddelande till barnmorska om inskrivning och laddat ner två gravid-appar. När jag kommer hem ska magen fotas. Hur ska jag kunna foka på jobbet nu?
Jag som nästan aldrig blir nervös var pirrig och nervig innan.
Tror han mätte den till 2,4 men i denna vecka verkar den ska vara över tre. Dock är jag ju i tidig vecka tio, vilket han också påpekade. Allt såg jättebra ut tyckte han. Och vi med. En liten sprattel. Så fint.


Kommentarer
Postat av: Libra

Grattis!!! Vad roligt. :)
Kram

Svar: taaack!
Li

2012-11-14 @ 18:15:46
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0