Väntan, pyttipanna och lite annat smått&gott

Insåg just att det i går var en månad sedan vi plussade. Tänk vad tiden går ändå fast man väntar och väntar.
Jag har varit sugen på pyttipanna ganska länge nu (tror inte det har med grav att göra) så när en kollega åt det till lunch i dag och det var en ständigt återkommande tanke under eftermiddagen var jag bara tvungen att göra det till middag.
Brösten har minskat på ömmandet under dagen men jag fäster faktiskt ingen större vikt vid det. (är det dessutom inte runt den här tiden sånt brukar minska/avta?)
Kollade min temp nyss och den var 0,3 (eller hur man nu räknar) högre än normalt. Så det ser jag som positivt.
En vecka kvar till vul! Kan inte tiden springa lite fortare!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0