vecka 11

10+0 så tog sista crinone i dag. Är det verkligen slut med det nu? klarar VI (hihi) oss utan den nu. skönt att slippa kladdandet. hoppas dutten mår bra. åt lite tvärnöskinka i går, var på tillställning och kändes oartigt + att jag var osäker på om jag "fick" äta den eller ej. så tog litegrann. läste sen att man inte skulle. men jag tror inte det är nån fara, all mat innehåller ju inte bakterier.
hade för övrigt fullt upp att dölja magen på tillställningen i går. men det gick bra, strumpbyxorna höll in den lite och klänningen gjorde att magen inte blev så markerad.
känner mig ganska ogravid i dag. inte så mycket symptom alls. men försöker att inte fästa någon större vikt vid det. bebis lever, i dag blev den faktiskt ett foster, berättade en app för mig per meddelande i morse. fint så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0