Ett stycke dutt

Det KAN vara för tidigt men då jag känt mensvärk i dag med tänkte jag att det kanske beror på ev graviditet ändå. Så jag tog ett test ändå och döm om min förvåning då det syntes ett svagt streck. Dutten is in the house! Även om jag tar det väldigt cool ännu och inte törs ta ut något i förskott.
Hoppas inte den tunga grejen jag bar på jobbet och den asiatiska buffén jag åt var dum bara. Men det är så svårt att akta sig för allt.
Och mensvärken har suttit så konstigt till i dag, långt nere ilar den. Känns som inne i själva slidan någonstans. Märkligt.


Kommentarer
Postat av: Libra

Åh vad glad jag blev. Grattis i massor!!!
Kram

Svar: Tack fina! kramar
Li

2012-10-06 @ 08:34:29
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0