Risk för "too much information" i detta inlägg

Sedan några dagar tillbaka värker/moler/pulserar/strålar/drar/ilar det i blygdbenet/blygdläpparna/inne i slidan. Det hela är lite svårdefinierbart som ni märker. Det värker alltså inte så mycket nedanför naveln/runt äggstockarna där man brukar ha mensvärk. Kan ha lite molande där nån gång per dag, annars håller sig värken längre ner. Ska det verkligen vara så?
Ibland, eller mest de senaste dagarna, har det varit lite motigt att få in vagiatorerna. Slidan känns "stängd" fast jag tycker jag försöker slappna av.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu har du kanske redan fått svar men jag har också känt sådär och om jag fattat rätt så är det för att bäckenbenet mjuknar och då kan det göra ont.

2012-11-17 @ 13:31:18
URL: http://enlitengroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0