It's june, baby!

Idag är månaden då vår bebis kommer komma. Om vi inte måste vänta till första juli och bli igångsatta, men det måste vi inte för det har jag bestämt. Även om man inte kan ha någon kravlista till sin förlossning så har jag två krav; 1. Ej kejsarsnitt. 2. Ej två veckor över tiden och igångsättning.
Nojar dock lite över att det kommer bli så för att jag inte vill att det ska bli så. Jag måste fokusera på det jag vill, inte på det jag inte vill.
Har lite smått börjat undra när bebin kommer komma. Tror inte den kommer komma innan bf, eller? Mest tror jag nog på ca en vecka över tiden, alt 19 juni.
Javäl, jag har slutat jobba (weird), så nu är det fritt fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0