matmonstret

missförstå mig rätt: det går bra och kunde varit värre. MEN du får hemskt gärna komma nu, bebis.
känner mig som en fet, svullen, valross när jag äter. och äter gör jag allt som oftast. som i morse: jag åt yoghurt och flingor vid halv nio. (då hade jag dessutom vaknat vid fyra-fem-tiden och varit hungrig men lyckats somna om.) ca en timme senare konstaterar jag att jag är hungrig igen men "håller mig" från att äta en timme till. då blev det två mackor.
siktar nu in mig på att äta lunch vid kl ett och hoppas jag kan "hålla ut" till dess. blir lite trött på mig själv som bara ska ätaätaäta hela tiden känns det som.
tycker ändå 16 kilo plus som denna graviditet resulterade i känns helt okej. allt under 20 ser jag som bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0