Märkliga drömmar

Klämfredag och jag har tagit mig själv ledigt. Ska "bara" plugga lite.

Morrissey-lista på VH1. Han verkar fylla år. Plats två nu, undrar vilken låt som kommer etta.

Vaknade sent idag, strax efter tio. Drömt konstigt hela morgonen. Drömde konstigt igår också (hade sex med sambon och sen blev han ond och betedde sig konstigt, i drömmen alltså).
Denna morgon drömde jag om ett läskigt spökhus och jag behövde gå på toaletten och det fanns säkert en 4-5 toaletter att gå på men den ena fanns det inget papper hos, den andra gick inte att låsa, den tredje var spökobehaglig och så vidare.
Och det var nån form av fest där, ca tre killar ville ha mig varav en av dem pussade mig på munnen. Jag fick SÅ dåligt samvete för min kille som jag nu måste berätta detta för.
Det var en omröstning om gamla lärare och vem man skulle få som sin klasslärare. Vi fick den jag hade i femman och sexan. Skulle jag gå om femman och sexan nu?

I vaket läge funderar jag på vad jag ska ge mig själv i examenspresent (kandidatexamen, inte examen i årskurs sex). Eller ännu bättre, vad mamma & pappa ska få ge mig i examenspresent. En mobil eller pengar till en mobil.

Surfar nu vidare in på Elgigantens hemsida. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0