kanske framåt vårkanten, sa han

jahopp, lite för få simmare var det alltså. lågt värde av FSO..FSP..nånting..hormon hade han också.
mitt sköldkörtelhormon(?) låg på 2,9 respektive 2,3. normalt enligt landstingets normer. men "vår" lilla klinik tycker att det ska ligga runt 2. så 0,25 mikrogram(?) levaxin finns för mig att hämta ut.
efter sex veckor ska vi studera utfallet.
kanske det blir pergo då, kanske inte.
remiss är skickad till några som ska bestämma om vi ska få göra ivf eller ej. kul att ha ens "öde" överlämnat i några andras händer. men "vår" läkare tror på oss. både goda chanser att få ivf och att få barn. han är bra, de är bra, gillar kliniken. raka och ärliga och dessutom trevliga. professionella, tar en på fullaste allvar.

jag hoppas bara att allt går vägen. spelar ingen roll hur, bara vi blir lyckat och lyckligt gravida.

(för annars vet jag inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0