tecken?

i går och i dag har jag haft lite molvärk till och från och ibland tror jag nästan att mensen är på väg. minns att det var såhär för ett år sedan innan jag testade positivt också. tycker inte att jag brukar "känna av" att mensen är på väg dagar i förväg i vanliga fall. i dag har jag dessutom lite molvärk i ryggslutet. hoppas inte detta beror på att jag suttit konstigt eller något.
hoppas heller inte att det är några efterverkningar från ivf:en. men det har jag svårt att se.
i går kväll tyckte jag dessutom att mitt urin (ursäkta) luktade annorlunda. kände en stark lukt av det då jag varit på toaletten. tycker dessutom jag kissat lite oftare än vanligt den här helgen. dock tror jag att jag får lite så inför mens annars också.
slutligen inbillar(?) jag mig att jag varit tröttare än vanligt de senaste dagarna. gäspar fast jag sovit till tio i går och nästan elva(!) i dag. men det kanske beror på vädret och att jag är ledig.

MEN JAG HOPPAS SÅ ATT "ALLT" DETTA ÄR EN INDIKATION PÅ ATT NÅGON BESTÄMT SIG FÖR ATT BOSÄTTA SIG INUTI MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0