Fixardag - Där allt är fixat utom ett fastare jobb

Kom hem igår kväll från vår vecka i värmen.
Vi har haft det kanon hela tiden och det känns bra men också lite konstigt att vara hemma igen.

Hemma igen med to do's.
Så många göromål att jag fått skriva en liten lista i min kalender (min kalender som jag förövrigt insåg för en tid sedan snart är slut; 2009 - Hallå vart tog du vägen?!).

Jag har nu bockat av det jag hade att göra. Utom en grej. Söka jobb.

Så det måste jag ta itu med nu. Känns som det blev sparat till sist av en anledning. Och den anledningen stavas suck.

Fick dessutom två mail tidigare idag angående två typer av tjänster som jag hade goda kvalifikationer till men inget hände. Tack för ditt intresse. Vad hjälper det?

Uppgiven, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0