Dags att släppa fram magen i ljuset

Det har varit lite glesa rapporteringar här. Det är mycket på jobbet och jag surfar sällan hemma. Dessutom har blogg-appen inte funkat på några dagar. Kul att lite nya läsare hittat hit ändå!
Så vad händer? Förutom jobbet då. Vi har varit på julbord med min fina familj. Supergott och julskinkan var såå god!
I helgen provade jag en del av mina byxor, kunde fortfarande ha dem men de sitter inte så bekvämt. De sitter åt och "skär in" mitt på magen så det ser ut som en fettvalk fast jag står upp. Snyyggt. Har mestadels haft mammabyxor sedan v 13, dvs förra veckan. De är mycket mer bekväma för magen. Dock har de ingen bra "midja" på så vis att de inte sitter uppe ordentligt. I vanliga fall har jag oftast skärp. Men jag klagar inte så länge bebis växer. Har jag inte lösa kläder syns magen tycker jag. Hittills har jag haft lösa kläder. Lite svårt ibland när jag ska klä mig på mornarna. Till veckan struntar jag nog i det och låter de som ser min mage se den.
Tycker mig ha känt lite små "flaxningar" eller som ett nervryck fast inuti magen ibland den här veckan. Jag tolkar det dock inte som att det ÄR bebis men att det KAN vara bebis. Det är inget jag känner att jag kan vara säker på, än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0