ÄNTLIGEN!

i går behagade mensen så äntligen dyka upp. konstigt att "vilja" ha mens.
ringde kliniken i morse.
de blev lite fundersamma då det är en helgdag och "kläm-dag" nästa vecka.
(suck, tänkte jag då, inte IGEN. förra gången höll ÄP på att bli på långfredag, varför det inte blev av och nu blir VUL mitt i en långhelg. jag som just räknat ut att ÄP blir i början eller mitten på veckan därpå och var så nöjd över att inget kunde sabba det den här gången.)
men så ringer de upp och läkaren ska komma till kliniken på torsdag morgon och göra VUL:et på mig då. fast det är en röd dag och allt. snällt!
dock är det redan på injektionsdag sju (i stället för nio) så jag hoppas de kan se då att det är på G den här gången eftersom det blev segt förra gången pga för låg dos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0