Symptom?

Var såklart "tvungen" att göra ett test i morse med. Lite, lite starkare tycker jag mig kunna se.
Var ganska kissnödig i går och sprang på toaletten ungefär var tredje timme. Annars brukar jag klara mig från morgon/fm till em/middagstid.
Det jobbiga är dock att det allt som oftast känns som mensen ska komma närsomhelst. Det ilar, hugger och moler.
Tyckte mig anade illamående i natt men det kan likaväl varit inbillning. Vaknade vid halv fem i natt, vet inte om det berodde på många tankar eller att jag var kissnödig eller en kombination. Behöver aldrig kissa på natten men nu var jag tvungen för att kunna somna om.
Känns som jag håller på att bli förkyld. Hoppas det inte stör dutten.
Hoppas för allt i världen att du växer och blir en stor och stark dutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0