Vikt och mat

Ställde mig förresten på vågen imorse. Minus fyra kilo på fyra månader. Härligt. Bra jobbat. Ner fyra till tills september så har jag nått mitt delmål för i år. Klarar jag det dessutom redan i september har jag en kropp jag kan vara hyfsat nöjd med och som blir brun och fin på vår utlandsresa den månaden.

Och vikten höll sig fortsatt nere trots tre kakor, en fjärdedels ostbågspåse och 50 cl cola igår.

Jag har egentligen ganska strikt sockerförbud. Men det är inte mitt fel att svärmor bakar så goda kakor (jag orkar sällan baka) och att jag varit sugen på ostbågar och cola i en vecka men låtit bli fram till nu. Det var iaf less fat-bågar (hah, vilket skämt, och vi äter dem faktiskt mest bara för att de är godare än originalet).

Halva ostbågspåsen är kvar så vi får gotta oss idag med. Men vi ska även ut och springa idag.

En banan till lunch tror jag det får bli nu. Lax och bakad potatis till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0