what if..

vi har fått en tid om en månad för "planering" inför IVF.

tankar som snurrar runtrunt i mitt huvud sedan hela denna karusell drog igång:
vad händer om vi inte lyckas på första försöket?
vad händer om vi inte lyckas alls?
det kommer nästan vara värst om vi lyckas och sedan får missfall (igen).
på ett sätt tar jag det här förvånansvärt bra. (jag är stark.)
på ett sätt gör jag det inte.
jag har blivit mer lättirriterad på sambon sedan detta med hans fåtaliga spermier uppdagades. (som om det vore hans fel..näe.)

många tänk om-tankar.

tänk om vi är gravida i vår.

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

god jul på dig:)

2011-12-24 @ 11:36:19
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0