Temp, yrsel och buffar

Sedan en-två veckor tillbaka är jag inte lika frusen längre. Har dock behållit min något ökade kroppstemp, till nu. 36,4 visade den, har nog dock inte tagit tempen på kvällen innan så det kanske har med det att göra? Har man verkligen förhöjt HELA grav? Och om man inte har det, behöver det betyda att bebis inte mår bra? Ska kolla igen imorgon.
I morse (har tidigare haft problem med trötthet och ibland viss yrsel om morgonen som gör att jag måste ta små mikropauser och sätta mig ner en stund) blev det värre än vanligt och jag fick som svettningar/värmeslag och det stack i händerna. La mig på rygg i sängen och på en minut var det borta. Har lågt blodtryck så tror det är kopplat till det + grav.
Vid lunch idag satt jag på ett möte och helt plötsligt kände jag två-tre "puffar". Typ som nervryck fast inifrån magen. Svårt att säga att det var bebis men kan inte riktigt säga att jag känt så tidigare. Dock trodde jag mer att det skulle kännas som "kittlingar" till en början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0