i väntan på väntan

inte helt oväntat (jag hade räknat efter) fanns "risk" att ÄP skulle bli till påsk-helgen.
mycket riktigt hade jag tänkt rätt. långfredag närmare bestämt. varför det hela skjuts upp en menscykel. känns lite (läs: ganska mycket) drygt.
men tack vare att jag redan var halft inställd på det så känner jag mig ändå lite "jaha, ja". inte mycket att göra något åt.
mitt positiva jag försöker se fördelarna med detta och tänker att det kanske är bra att kroppen får återgå till sitt normala efter en avbruten behandling och denna blödning varit sparsam, då behöver inte bebis födas i jul (kvittar dock för min del, jag vill bara att vi ska få en frisk liten människa), jag behöver inte vara så gravid (för jag SKA var gravid då) på vår resa och jag behöver inte säga något på jobbet förrän jag kommer tillbaka från semestern.

Kommentarer
Postat av: Libra

Vad tråkigt att det hamnade mitt i påskveckan. Så typiskt! Hoppas tiden går snabbt så ni kan börja snart igen.

Kram

2012-03-31 @ 08:32:07
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0