nojig x 2

har känt de senaste dagarna att sprayen inte sprayar lika bra längre som den gjorde tidigare. i går var jag på spraydag 24 och har sedan sprutstarten som jag tror var på dag 21 bara använt halv dos enligt ordination.
den ska ju räcka 30 gånger men eftersom jag hade en till bestämde jag mig för att börja ta den andra, hittills oanvända, sprayen i dag. den gav mycket bättre effekt. eftersom den första blivit gradvis sämre hade jag inte märkt någon skillnad förrän nu de senaste dagarna.
jag hoppas inte att jag fått för dålig dos nu ett tag.

har inga tecken/känningar av ägglossning som jag, om min cykel hade varit som vanligt borde börjat känna av nu. så kanske jag är nedreglerad ändå..? tycker dock att då jag är på sprutdag fyra i dag borde börja få lite känningar av ömhet eller liknande..?

blev också lite nojig då jag i dag vaknade med kliande hals, ont huvud, kroppsvärk och sedan började frysa och kunde konstatera att jag fått feber.
hoppas inte detta jinxar kroppen på något vis..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0