sprutor & tankar

i går var första gången sprutan gjorde lite ont att ta. själva sticket kändes knappt men när jag sprutade in gjorde det ont. konstigt och jag har ingen aning om varför..?
har fått ett svagt gult blåmärke sedan ett tidigare stick höger om, lite längre ner, än naveln. och i går stack jag strax nedanför det, men blåmärket gör inte alls, och har heller inte gjort, ont. så det borde inte ha med det att göra heller tycker jag.
hoppas för övrigt att jag tar sprutorna på rätt ställe, jag tar den på höger eller vänster sida om naveln, men en halv till två cm lägre än där naveln sitter.

drömde i natt att jag genomförde ÄP, det gick bra men sved/brände/gjorde lite ont och blödde lite efteråt. och så var folk från jobbet där också, det var lite weird.

till skillnad från i går har jag inga känningar i dag.

är lite nervös inför vul på torsdag. tänk om jag är under- eller överstimulerad, tänk om inget hänt alls, tänk om ALLT SER HELT PERFEKT UT (hoppas!). ser inte fram emot att något förs upp i mitt (ursäkta språket) klimakterietorra underliv. men ser fram emot att FÅ VETA NÅGOT.

Kommentarer
Postat av: Libra

Ibland kan man råka sticka i ett blodkärl. Tror det är då man får ont och blir blå. Spännande imorgon! Håller tummarna. :)

Kram

2012-03-14 @ 10:57:37
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0