du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt, om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt

verkligen fullt upp denna vecka. men det är väl lika bra, så tänker jag iaf mindre på ruvandet.
men självklart tänker jag på det ändå. i går hade jag en dålig dag, det kändes som att näe, jag är inte gravid.
har inte haft några känningar alls. det enda är ont i ländryggen. men det har jag haft till och från ända sedan innan/vid ÄL. vet inte riktigt vad det beror på. annars inget.
därav min ogravidskänsla.
i går började jag känna mig spänd/öm i brösten. menstecken för mig. brukar få det ca en vecka efter ÄL, så borde fått det i måndags eller så, så tycker det kom lite senare än vanligt (vilket det gjorde även den enda gång jag varit gravid) men tror ändå det är mens i antågande.
i dag har brösten varit lite mer ömma än i går. har också känt det som att mensen ska komma närsomhelst och BIM är i morgon.
fick en impuls att göra ett test ändå, bara för att jag inte kan låta bli även om jag inte tror att jag är gravid. men kände att jag lovat mannen att ta det lugnt på den fronten denna gång. dessutom vet jag inte hur jag skulle reagera på negativt resultat och jag ska ju jobba i morgon så. dock känns det som jag är ganska nollställd för tillfället. tom. lite likgiltig. antar att det är ett sätt för mig att skydda migsjälv.

Kommentarer
Postat av: Libra

Håller tummarna hårt. Här får ingen mens komma. Så det så. :)
Kram

2012-10-04 @ 22:46:33
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0