kom igen, kroppen!

gjorde VUL i går på dag 14. två blåsor på nio mm men ingen ÄL på G än. precis som väntat. slemhinnan var väl ca sex mm tyckte jag han sa. visste ju att det skulle vara så, känner min kropp ganska bra vid det här laget. och den är trögstartad. vilket jag upplyste honom om, igen. senast hade jag ÄL runt dag 20. han menar på att det är ganska vanligt att då man har så mycket anlag som jag har, har man (konstigt nog) inte alltid ägglossning.
men hur kan jag då märka av den varje månad? kan jag känna det som att jag har ägglossning fast jag inte har det, frågade jag. , menade han, då har du nog ägglossning. ja, vad bra då, tänkte jag. dessutom kan inte X antal positiva ÄL-test visa fel.
anyhow, ska göra ett nytt VUL på torsdag. HOPPAS det börjar närma sig då. har iaf haft lite ägglossningssekret i dag.

Kommentarer
Postat av: Libra

Vad bra att du får göra ett VUL till. Håller tummarna att det ser bättre ut då.
Kram

2012-09-19 @ 07:43:17
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0