nojar

har de senaste två veckorna till och från känt det som att en förkylning är på väg. men den har hållit sig i schack. 
i måndags började jag med crinone och tycker mig sedan dess haft ont i huvudet. i morse kollade jag på bipacksedeln; det var en av de vanligare biverkningarna.
i dag har jag ont, tungt huvud och vaknade med lite nästäppa. vet inte om huvudvärken beror på crinonen eller ev förkylning eller både och. just nu känner jag mig bara lite "nysig", att det killas i näsan. och så har jag ont i kroppen/lederna, främst benen, som jag brukar ha vid förkylningsstart.
nojar lite över att vi ska sätta in en blastocyst i morgon. tänk om ev förkylning försämrar?
så jag googlade (såklart) saken och det verkade inte vara någon fara så länge man inte har feber. då kände jag mig lite lugnare, för även om jag kanske har två förkylningar per år så har jag kanske feber var femte-tionde år.
hoppas såklart ändå att detta inte bryter ut. ska dricka lite te i dag och försöka hitta andra sätt att förhindra detta från att bryta ut.

Kommentarer
Postat av: Libra

Åh på min födelsedag. Det måste ju bara gå vägen. ;-)
Håller tummarna att det går bra imorgon.
Kram

Svar: nämen åh, ja då bara måste det gå vägen! känner att jag är lite irriterad i halsen nu så satsar på tidig kväll och hoppas att jag inte blir sjuk. (har dock läst vissa teorier på google där folk menar att om man är förkyld är kroppen mer fokuserad på att ta bort förkylningen och därmed mer mottaglig för graviditet.. kan vara ett långskott men som du vet försöker man dra i varje halmstrå.)tack. kram.
Li

2012-09-27 @ 18:39:53
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0