Vi växer så den knakar - både bebin och min mage

Var på tillväxt-ul häromdagen. Bm sa att den låg med huvudet neråt och kanske har bestämt sig att ligga så nu. Hoppas. Dock är jag lite skeptisk då jag känt en del "helomvändningar" fast nog ingen den här veckan så kanske, kanske. Den ligger och "spjärnar" och "kör" i sidan/revbenen på mig ibland så ev har den huvudet neråt numera och det är benen/kroppen den stretar med. Vårt lilla styrkepaket gör det bra som kämpar på därinne.
Fick två bilder med oss men de är inte så tydliga då armar och ben ligger hopdragna framför den och skapar "skuggor" i bilden. Plus att den är så stor att den inte får plats i hela bilden. Blev lite extra ljus på bilden dock då solen sken på vårt lilla solsken när jag knäppte kort på bilden. 1,9 kilo lätt och blinkade gjorde den med och sträckte ut tungan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0