tankar i slutet av graviditeten

är i vecka 39 nu, helt sjukt! ska jag föda barn snart?! skitkonstigt. jag tror jag är redo ändå. så redo och förberedd man kan bli på något man egentligen inte alls vet vad man har att vänta sig. jag vet och känner att det är någon därinne men kan inte helt förstå att jag ska föda barn, vi bli föräldrar och livet kommer aldrig någonsin bli sig likt igen.
 
det som stör mig mest för tillfället är den numera dagliga frågan från olika personer i min omgivning om jag har några känningar. NEJ. det är två veckor kvar till bf så ta't lugnt, folks! jag kommer bli nog stressad över att inget hänt om jag går en vecka över tiden och så håller folk på och frågar mig redan tre-två veckor INNAN om jag har några känningar. då känns det ju som allt står helt stilla. och även om jag hade några känningar skulle jag inte tala om det för dem ändå. låt mig vara, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0